הפגנות השמאל: המשטרה לא תאפשר חסימת צירים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הפגנות השמאל: המשטרה לא תאפשר חסימת צירים

    מפכ"ל המשטרה הודיע לקראת הפגנות השמאל הערב בתל אביב כי המשטרה לא תאפשר חסימה של כבישים. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יגיע לחפ"ק המשטרה בתל אביב לעקוב מקרוב אחר פעילות המשטרה

    ההפגנה בתל אביב צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:21
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on יעל שבח: "גם לאלמנה וותיקה יש עוד דרך ארוכה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב מתקיימת הפגנת ענק של השמאל, תשיעית במספר, נגד הרפורמה במערכת המשפט. המפכ"ל נשא הצהרה בחפ"ק בתל אביב, לאחר האלימות שהייתה בהפגנות האחרונות, והודיע כי המשטרה לא תאפשר חסימת עורקים ראשיים.

    דברי המפכ"ל המלאים:

    video
    play-sharp-fill

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע עם צאת השבת, כי הוא בדרכו לחפ"ק בתל אביב, שם יקיים הערכת מצב עם מפכ"ל המשטרה.

    ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד, פנה לשוטרים: "רגע לפני ההפגנות מחר, קריאה למשטרת ישראל: שוטרים ושוטרות יקרים, מגיני הארץ ושומריה, זיכרו שהמפגינים אינם טרוריסטים ואינם אנרכיסטים, הם פטריוטים ישראלים, אוהבי המדינה, והם נמצאים שם מפני שהם מודאגים וכואבים ורוצים – בדיוק כמוכם – לשמור על ישראל חזקה, דמוקרטית וטובה לכל בניה".

    "תנו להם להפגין, זוהי זכות יסוד וידעתם בעבר להכיל את ההפגנות ולא לפגוע באיש. שימרו על שלומם ועל זכויותיהם, מינעו הסלמה ועשו הכל כדי להמנע מאלימות. המפגינים הם הילדים שלכם, האחים והאחיות שלכם, ההורים שלכם ולעתים סבא וסבתא שלכם. שימרו עליהם מכל משמר. שולח ברכת שבת שקטה לכל הכוחות הפרוסים בשטח. מודים ומעריכים את עבודתכם. שמרו על עצמכם, שמרו גם עלינו" אמר לפיד.



    0 תגובות